چگونه جلو بازو حجیم داشته باشیم
منتشرشده در جلو بازو

بدون شک جلو بازو یکی از پرطرفدارترین تمرین بین ورزشکاران، بخصوص بدنسازان می باشد. بازوهای بزرگ و عضلانی، چیزی است که هر کسی دوست دارد به آن دست یابد، ولی بسیاری از افراد در رسیدن به آن ناموفقند. اگر شما هم در پی بازوهایی هستید که نگاه هر کسی را خیره کنید، در این مقاله با ما همراه شوید. ما به شما میگوییم که چگونه با تغییر در سبک زندگی ( رژیم غذایی ) و تمرینات مناسب بازو هایی حجیم داشته باشید.

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
چگونه سریع عضله سازی کنیم
منتشرشده در بدنسازی

افزایش حجم عضله ميتواند بسيار سخت باشد اما راه پيش رو، ثبات دارد. اگر مي خواهيد سريعا عضله بدست آوريد، چند راه وجود دارد ، از جمله جذب چربى در آن ماهيچه، و انجام بعضى فعاليت هاى ديگر مثل دويدن تا اينكه بدن شما بتواند بر روى ماهيچه سازى تمركز كند. شما نياز داريد كه خوراك بيشترى داشته باشيد ، از برنامه ورزشى درستى استفاده كنيد ، و ورزش هايى انجام دهيد كه ماهيچه هاى شما را بزرگتر ميكنند.

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
چگونه با سرکه سیب لاغر شویم
منتشرشده در تناسب اندام

سال های سال است که افراد به دنبال یک راه مطمئن و صد البته آسان برای کاهش وزن و لاغر شدن می گردند و روش های مختلفی را نیز برای آن امتحان می کنند. لاغر شدن نه تنها شما را در وضعیت سلامتی بهتری قرا رمی دهد که از نظر ظاهر و شکل فیزیکی هم می تواند یک امتیاز مثبت برای شما باشد. چربی بیش از حد و اضافه وزن مشکلات متعددی از جمله پوست و مو چرب، فشار اضافی در استخوان ها و مفاصل، افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و دیابت و حتی مرگ زودرس ایجاد می کند. به همین دلیل است که افراد همیشه مشتاقند راه های سالم تر و مفید تر را برای کاهش وزن یاد بگیرند. در همین زمینه ما به شما استفاده از سرکه سیب را پیشنهاد می کنیم. با ما همراه باشید تا با اطلاعاتی که در خصوص این ماده غذایی خاص به شما می دهیم خاصیت چربی زدایی ن را برای تان قابل درک کنیم.

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
چگونه اصولی چاق شویم
منتشرشده در تناسب اندام

بیشتر رژیم های غذایی مربوط به لاغر شدن می باشد و اکثر مقالات درباره آن است. در حالی که خیلی ها هم دوست دارن چاق شوند و دنبال مقالاتی درباره چگونه چاق شویم، چگونه باید چاق شد یا چگونه بطور طبیعی چاق شویم. سایت وان هو به تمامی این سوالات پاسخ خواهد داد. پس همراه ما باشید.

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
چگونه حرکت کراس آور را صحیح بزنیم
منتشرشده در سینه

انجام حرکات کراس آور باعث ایجاد کشش ثابت در تمام دامنه حرکت می‌شود. این حرکت جزوء حرکات پایه بدنسازی می باشد ولی باز اجرا اصولی آن کمی سخت می باشد. در این مقاله میخواهیم روش درست زدن کراس آور را به شما آموزش دهیم.

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
چگونه شکم شش تکه داشته باشیم
منتشرشده در شکم

یکی از زیباترین قسمت های بدن، داشتن شکم شش تیکه یا به عبارت دیگه سیکس پک می باشد. برای داشتن شکم شش تیکه، زمان و صبر و حوصله نیاز است. شما لازم است دو کار انجام دهید : از بین بردن چربی ها و ساختن عضلات شکم. می توانید این کار را با رژیم غذایی و ورزش مداوم انجام دهید. شما می توانید سفت ترین عضلات شکم را داشته باشید اما اگر یک لایه چربی بر روی آن ها قرار گرفته باشد، آن ها نشان داده نخواهند شد. در این چگونگی می خواهیم با برنامه ورزشی و روش سوزاندن چربی، در کمترین زمان ممکن شکمتان را سیکس پک کنیم.

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
چگونه حرکت پرس سینه با هالتر را انجام دهیم
منتشرشده در سینه

حرکت پرس سینه با هالتر یکی از حرکات قوی و عالیه سینه می باشد که به بخش سینه بزرگ فشار می آورد. همچنین به ماهیچه سه سر ( سه سر بازو )، شانه ( عضله دلتوئید قدامی ) و سینه کوچک نیز کمی فشار می آورد. در آین آموزش سایت وان هَو علاوه بر متن یک فیلم نیز قرار داده است تا شما حرکت را به صورت درست یاد بگیرید.

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
چگونه بدون کبریت آتش روشن کنیم
منتشرشده در مهارت های کمپ

دانستن روش، روشن کردن آتش بدون استفاده از کبریت یکی از مهمترین نکات در کمپ های پسرانه یا دخترانه است. ممکن است برای شما اتفاقی پیش آماده باشد که کبریت و یا فندک خود را گم کرده باشید و نیاز به روشن کردن آتش دارید تا غذای خود را گرم کنید و یا حتی ممکن است در جنگل باشید و میخواهید از آتش برای حفظ جان خود استفاده کنید. خوب آموزشی که ما برای شما آماده کرده ایم سه روش مختلف برای روشن کردن آتش می باشد. شما با دیدن این آموزش و کمی تلاش می توانید براحتی آتش بدون کبریت روشن کنید.

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
چگونه زیر شکم را V شکل کنیم
منتشرشده در شکم

یکی از عضلاتی که در شکم خیلی سخت شکل میگیرد زیر شکم می باشد که معمولا با اسم خط سکس بین بدنسازان معروف است. حال در این مقاله ای که در سایت وان هَو برای شما آماده کرده است، چندین حرکت زیر شکم را آموزش خواهیم داد که برای وی کات کردن بسیار مناسب است.

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
چگونه تناسب اندام خود را حفظ کنید
منتشرشده در تناسب اندام

شما تمام سختی های لازم را کشیده اید تا تناسب اندام داشته باشید. تبریک می گوییم! واقعا به شما افتخار می کنیم. حالا قسمت سخت تر هم البته فر رسیده است ( بله، قسمت سخت تری هم وجود دارد) و آن عبارت است از حفظ این تناسب اندام آن هم موقعی که مشکلات زمانی یا دیگر فاکتورهای زندگی مانع این می شود که شما سطح فعالیت خود را نظیر، دوران کسب تناسب اندام حفظ کنید. با مرحله یک شروع کنید تا متوجه شوید برای سطح فعالیت کمتر چقدر باید بخورید و سپس تمرین های آسان تر را انجام دهید تا تناسب اندام خود را تحت هر شرایطی که می شود در کنار لذت بردن از جنبه های دیگر زندگی، حفظ کنید.

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn