چگونه حرکت کراس آور را صحیح بزنیم
منتشرشده در سینه

انجام حرکات کراس آور باعث ایجاد کشش ثابت در تمام دامنه حرکت می‌شود. این حرکت جزوء حرکات پایه بدنسازی می باشد ولی باز اجرا اصولی آن کمی سخت می باشد. در این مقاله میخواهیم روش درست زدن کراس آور را به شما آموزش دهیم.

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
چگونه حرکت پرس سینه با هالتر را انجام دهیم
منتشرشده در سینه

حرکت پرس سینه با هالتر یکی از حرکات قوی و عالیه سینه می باشد که به بخش سینه بزرگ فشار می آورد. همچنین به ماهیچه سه سر ( سه سر بازو )، شانه ( عضله دلتوئید قدامی ) و سینه کوچک نیز کمی فشار می آورد. در آین آموزش سایت وان هَو علاوه بر متن یک فیلم نیز قرار داده است تا شما حرکت را به صورت درست یاد بگیرید.

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
چگونه عضلات سینه بزرگتری داشته باشیم
منتشرشده در سینه

واقعا کسی هست عضلات سینه بزرگتری دوست نداشته باشد؟ برای قوی کردن ماهیچه های سینه و بزرگ کردن آن ها باید بر ورزش های بزرگ کردن سینه تمرکز کنید، از تکنیک های ورزشی درست استفاده کنید و رژیم غذایی مصرف کنید که مخصوص ماهیچه سازی باشد. شما البته می توانید با دنبال کردن روش های زیر عضلات سینه خود را خیلی زود بزرگ کنید.

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn