چگونه آرامش داشته باشیم
منتشرشده در شیوه زندگی

خشم، استرس و اضطراب هر کدام از اینها به تنهایی کافی هستند تا آرامش هر کسی را بهم بزنند. هر چند کنترل هیجانات به نظر غیر ممکن می‌رسد اما می‌توانید یاد بگیرید که چگونه آرام شوید. این مهارت ارزشمند می‌تواند به شما کمک کند از عهده‌‌ی شرایط و هیجانات ناخواسته بربیایید. تمرینات بدنی و ذهنی را که می‌توانند به شما یاد دهند موقعیت‌های ناراحت کننده را کنترل کرده و آنها را پشت سر بگذارید، فرا بگیرید.

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

بسیاری از افرادی که مدام می‌خواهند تایید دیگران را دریافت کنند از گفتن «نه» پرهیز می‌کنند. آیا وقتی در یك جمع قرار می‌گیرید، به خود اجازه می‌دهید نظراتی كه با آن مخالف هستید را رد كنید؟ یا اینكه مانند بسیاری افراد توی رودربایستی گیر می‌كنید و برای رعایت قاعده‌ی "مردم داری"، با كراهت اینگونه خواسته‌ها را اجابت می‌كنید؟ گاهی لازم است به درخواست ها پاسخ مثبت بدهیم، اما شما باید بدانید که واقعا قادر به انجام چه کاری هستید و علاقه دارید چه کنید. شما باید این احساس را درخود ایجاد کنید که اگر مایل به انجام کاری نیستید این توانایی را دارید که نه بگویید و خود را گرفتار آن نکنید. در این چگونگی شما نه گفتن را یاد خواهید گرفت.

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
چگونه صبح زود بیدار شویم
منتشرشده در شیوه زندگی

برای برخی از ما صبح زود بیدار شدن از خواب کاری بسیار سخت می باشد و همه دوست دارند که صبح زود راحت و سرحال بیدار شوند. همیشه وقتی صبح زود بیدار می شویم مثل زامبی ابتدا سرگردانیم و در حین خورد صبحانه چرت می زنیم. بیاید راه حل هایی که برای صبح زود سرحال بیدار شدن را برای شما گفته ایم را تست کنید و نتیجه را ببینید.

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
چگونه بدون دارو افسردگی را درمان کنیم
منتشرشده در شیوه زندگی

افسردگی یک بیماری روانی‌ست که باعث احساس غم و ناراحتی مداوم و از دست‌دادن علاقه می‌شود. افسردگی در میان ما هر روز بیشتر و بیشتر می شود. افسردگی بیماری شایعی است و تاکنون داروهای زیادی برای درمان آن کشف شده است که مفید هم بوده اند اما به تازگی راه جدیدی کشف شده که افسردگی را بدون دارو درمان می کند. اگر دچار افسردگی هستید این روش ها را حتما امتحان کنید.

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
چگونه یک شخص را فراموش کنیم
منتشرشده در شیوه زندگی

همیشه بعد از پایان یک رابطه، طرفین چند هفته یا برخی مواقع ممکن است چندین ماه حال و روز خوبی نداشته باشند. فراموش کردن یک رابطه با یکی از دوستان صمیمی خود معمولا کار سختی می باشد که در این چگونگی میخواهیم نکاتی را به شما بگوییم که چگونه می توانید راحت تر یک نفر را فراموش کنید تا در ادامه زندگی دچار مشکل نشوید و سختی نکشید.

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
چگونه یه دوست خوب باشیم
منتشرشده در شیوه زندگی

یک دوست خوب بودن مهم است، مخصوصاً در دوران نوجوانی که برایشان مهم می باشد که دوستشان به آن اعتماد داشته باشد و یک دوست خوب باشد. در این چگونگی میخواهیم ویژگی های یک دوست خوب را برای شما بگوییم و اینکه چگونه دوستی خوب باشید.

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
چگونه با تنهایی خود کنار بیاییم
منتشرشده در شیوه زندگی

آیا تاکنون احساس دلتنگی، افسـردگی، طردشدگی، بی ارزشی و تنهایی را تجربه کرده اید؟ ما در جامعه ای زندگی می کنیم که به ما دیکته می کند همیشه لبخند روی لب داشته باشیم، به همین خاطر برخورد با غم و غصه کمی برایمان دشوار می شود. اما ناراحتی و غم و اندوه بخشی طبیعی از زندگی همه مردم است. حال اگر برای شما خیلی سخت است می توانید از این مقاله ایی که برای شما آماده کرده ایم استفاده کنید و نحوه کنار آمدن با تنهایی را یاد بگیرید.

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

گاهی اوقات زن ها یا دخترها از برقراری ارتباط و آشنایی با مردان ترس و واهمه دارند، استفاده از مقاله زیر می تواند به شما کمک کند به راحتی با مردان دلخواه خود ارتباط برقرار کنید و یا با شخص تازه ای آشنا شوید.

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
چگونه خونسرد و آرام باشیم
منتشرشده در شیوه زندگی

اکثر ما بیشتر از آنچه امروز آرام هستیم می توانیم آرام باشیم. افراد آرام و خونسرد افراد شادتری هستند و به دیگران کمک میکنند که آرام تر باشند. شما حتما از کسی که به شما در زمانی که استرس دارید کمک می کند تا آرام باشید، همیشه قدردان هستید. بعضی از راه های آرام شدن شامل نوع رژیم غذایی، ورزش، مدیتیشن، لذت از تنهایی و حتی عطردرمانی می شود. هرکدام از این روش ها که به نظرتان برای شما خوب است را امتحان کنید تا باعث شود حس کنید فردی آرام تر، شاد تر هستید. شما می توانید، پس چرا سعی نکنید! در این مقاله به راه هایی برای آرام تر شدن می پردازیم.

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
چگونه اعتماد به نفس داشته باشیم
منتشرشده در شیوه زندگی

روابط یکی از مهمترین قسمت های زندگی ماست و شما برای اینکه بنوانید روابط خوبی داشته باشید باید اعتماد به نفس بالایی داشته باشید. اعتماد به نفس یک نوع کلک است، فریبی کوچک. برآوردن خواسته دیگران وقتی که انجامش تنها از شما بر می آید، باعث ایجاد حس خوبی نسبت به خودتان می شود. حال می خواهیم آموزش دهیم که چیکار کنیم اعتماد به نفس داشته باشیم.

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn