بدنسازیورزش

چگونه حرکت کراس آور را صحیح بزنیم

انجام حرکات کراس آور باعث ایجاد کشش ثابت در تمام دامنه حرکت می‌شود. این حرکت جزوء حرکات پایه بدنسازی می باشد ولی باز اجرا اصولی آن کمی سخت می باشد. در این مقاله میخواهیم روش درست زدن کراس آور را به شما آموزش دهیم.

بخش ۱ از ۲ : کراس آور

۱قرقره کابل ها را در قسمت بالایی دستگاه قرار دهید . هر دستگیره را در یک دست نگه دارید.

۲یک گام جلوتر از دستگاه بایستید. بدن خود را کمی از کمر خم کنید . دستگیره ها را به سمت داخل بدن بکشید.این وضعیت شروع خواهد بود.

۳به منظور جلوگیری از ایجاد تنش در تاندون عضله دو سر بازویی کمی آرنج خود را خم نگه دارید. حالا دستان خود را به آرامی باز کنید تا ایجاد کشش در عضلات سینه نمایید.

۴یک ثانیه مکث کنید و سپس حرکت را تکرار نمایید.

بخش ۲ ار ۲ : آموزش ویدیویی کراس آور

برچسب ها

onehow

از سال 93 وب سایت چگونگی را راه انداختیم و سعی می کنیم مقالات مفید و ارزشمندی را برای شما عزیزان در وان هو منتشر کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن