تناسب اندامورزش

چگونه اصولی چاق شویم

بیشتر رژیم های غذایی مربوط به لاغر شدن می باشد و اکثر مقالات درباره آن است. در حالی که خیلی ها هم دوست دارن چاق شوند و دنبال مقالاتی درباره چگونه چاق شویم، چگونه باید چاق شد یا چگونه بطور طبیعی چاق شویم. سایت وان هو به تمامی این سوالات پاسخ خواهد داد. پس همراه ما باشید.

بخش ۱ از ۳ : آمادگی برای چاق شدن

1به دکتر مراجعه کنید : قبل از شروع رژیم غذایی و تغییر سایز بدن خود باید به دکتر مراجعه کنید تا از شما آزمایش بگیرد و مطمئن شود که فشار خون یا کلسترول ندارید.

  • دقت کنید که اگر مریضی خاصی ندارید، به فکر چاق شدن باشید، زیرا ممکن است به بدتر شدن حال شما منجر شود.

چگونه اصولی چاق شویم

2برای خود هدف تعیین کنید. شما نیاز دارید یک برنامه داشته باشید. برای مثال چه مقدار میخواهید وزن خود را افزایش دهید؟ در چه زمانی؟با مشخص کردن هدف، قادر خواهید بود زودتر به آن برسید.

  • به یاد داشته باشید باید برای چاق شدن میزان کالری مصرفی شما بیشتر از سوزاندن آن باشد تا بتوانید حجم بگیرید. از طریق سایت زیر می توانبد میران کالری مصرفی خود را روزانه بر اساس فعالیت روزانه، وزن و قد محاسبه کنید.
https://www.caloriecount.com/tools/calories-burne

3یک برنامه غذایی برای خود بچینید. دنبال غذاهای پرکالری باشید و آنها را در لیست خود جای دهید.

  • سعی کنید بیشتر از سه وعده در روز غذا میل کنید.
  • هر وعده باید شامل کربوهیدرات و پروتئین باشد.
  • سعی کنید غذاهای سالم و مغذی میل کنید.

4برنامه ریزی برای رفتن به باشگاه : در طول رژیم غذایی خود سعی کنید به باشگاه بروید. زیرا ورزش باعث جذب بهتر غذا و سوزاندن چربی می شود.

چگونه سریع چاق شویم

بخش ۲ از ۳ : خوردن غذاهای مناسب

1خیلی خوب است که خوراکی های حاوی چربی، بخصوص چربی گیاهی هستند را مصرف کنید. آجیل ها، بادام زمینی، دانه ها و کره بادام زمینی منابعی از چربی سالم و مواد مغذی هستند.

چگونه سریع چاق شویم

2در هر وعده غذایی تان کربوهیدرات را بگنجانید. نان، غلات، سیب زمینی، برنج و ماکارونی منابع مناسبی هستند.

روش چاق شدن

3مخلوط کردن مواد پرکالری با غذاهای کم کالری : برای مثال می توانید، تخم مرغ آب پز را به سالاد اضافه کنید یا به ساندویج خود پنیر بزنید و سپس میل کنید. یک نمونه دیگر این است که به شیر پرچرب خود، موز و خرما اضافه کنید.

بخش ۳ از ۳ : تکنیک هایی برای چاق شدن

1سراغ چیپس، شکلات، نوشابه، غذاهای فست فودی و سرخ کردنی نروید. بهترین گزینه غذای خانگی می باشد که هم سالم و هم مقوی می باشد.

2قبل از خوابیدن یک میان وعده بخورید. هنگام خوابیدن بدن شما کالری کمتری مصرف می کند و خوردن یک چیز قبل از خواب باعث افزایش وزن شما می شود.

چگونه اصولی چاق شویم

3این نکته را توجه کنید : همیشه ۳۰ دقیقه قبل از غذا آب ننوشید. خوردن آب قبل از غذا باعث می شود معده شما پر شود و زود احساس سیری کنید.

4برای خود معجون آماده کنید: دستور زیر یک نوشیدنی پرکالری می باشد که روزانه می توانید از آن مصرف کنید.

مواد لازم :

  • یک لیوان شیر پرچرب
  • ۳ قاشق غذاخوری پودر شیر خشک
  • ۲ قاشق غذاخوری بستنی
  • یک چهارم لیوان میوه دلخواه مانند موز
  • عسل یا شکر برای شیرین کردن معجون
  • همه مواد بالا رو در مخلوط کن ریخته و با هم مخلوط کنید، سپس میل کنید.

5استفاده از مکمل های غذایی : در داروخانه مکمل های گوناگونی وجود دارد که کار برخی از آنها افزایش وزن و ساخت عضله می باشد. می توانید از این مکمل ها نیز استفاده کنید. برای چاق شدن می توانید از مکمل های کربوهیدرات دار استفاده کنید.

  • توجه کنید برای اینکه نتیجه خوبی بگیرید حتما ورزش کنید.

مکمل بدنسازی

onehow

از سال 93 وب سایت چگونگی را راه انداختیم و سعی می کنیم مقالات مفید و ارزشمندی را برای شما عزیزان در وان هو منتشر کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن