به گزارش از آژانس سئودو :

ترافیک وبسایت محرک حیاتی برای رشد کلی کسب­و­کارتان است، بنابراین نیاز به روش­های مختلف و کارآمد برای افزایش ترافیک وبسایت­تان دارید. در این مقاله به توضیح مختصر ۱۵ روش کارآمد برای رسیدن به این هدف می­پردازیم.

  1. استفاده از سئو برای افزایش رنکینگ موتور جستجو

سئو ارزشمندترین و موثرترین راه برای ایجاد ترافیک ارگانیک به وبسایت‌تان خواهد بود. برای افزایش رتبه موتور جستجو تاکتیک‌های متعددی وجود دارد تا بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت هدایت کنید. به تمامی جوانب سایت دقت کنید و تحقیق جامعی بروی کلمات کلیدی انجام دهید. مطمئن شوید که محتوای باکیفیت و بهینه‌ تولید می‌کنید تا مشتریان بالقوه آنها را جستجو نمایند. دقت کنید که از هر بخش متنی که روی سایت قرار می‌دهید، باید حداکثر بهره را ببرید.

  • آیا از alt text استفاده استفاده می‌کنید؟
  • آیا توضیحات متا مختصر بوده و از کلمات کلیدی هدفمند استفاده می‌کنند؟
  • آیا نسخه صفحات فرود واضح، اطلاع‌رسان و بهترین است؟
  1. کلمات کلیدی دنباله‌ دار، هدف در کمپین سئو

کلمات کلیدی پر جستجو، کلمات ثانویه و کلمات LSI بخش اصلی سئوی داخلی هستند. با پوشش این مفاهیم، بروی کلمات دنباله‌دار تمرکز ‌کنید. عبارات کلیدی طولانی و اختصاصی‌تر ممکن است ترافیک جستجوی کمتری دریافت کنند، اما ارزش و مقدار تبدیل بالاتری دارند.

  1. نگارش محتوای آموزشی و قدرتمند که رتبه می‌گیرند

گوگل به دنبال محتوای ارزشمند و اطلاع رسان در سایت شماست که منجر به ارزش آفرینی برای خواننده شود. هیچ فرمول معجزه‌آسایی برای نگارش محتوای موفق وجود ندارد، و نگارش مطالب مفید نیاز به هوشمندی دارد.

  • تیترهای متقاعد کننده بنویسید تا خوانندگان را جذب کند.
  • در طول و فرمت محتوای خود تنوع ایجاد کنید تا ببینید مقدار مناسب چیست.
  • مطمئن شوید که با استفاده از تصویر، اینفوگرافیک، فیلم و سایر عناصر بصری مطالب را قابل فهم می‌کنید، طوری که خواننده را درگیر خود کند.
  • محتوای آموزشی در بلاگ قرار دهید. خوانندگان معمولاً از محتوای پولی دوری می‌کنند. اما اگر محتوای ارزشمند در اختیارشان قرار دهید، برای آن هزینه خواهند کرد.
  1. ساخت و بهینه سازی لیست Google My Business

ابزاری ضروری برای سئوی محلی محسوب می‌شود. گوگل مای بیزینس کمک می‌کند تا فهرست کسب و کارتان در نتایج جستجوی محلی برای جستجوهای مختص به خدمات یا محصول، ظاهر شود. این لیست به وبسایت لینک شده و در نتیجه راهی فوق العاده برای افزایش ترافیک و پیشگام شدن در بازار محسوب می‌شود.

  1. دریافت بک لینک به وبسایت

بک لینک از سایت دیگری به سایت شما لینک می‌شود. وقتی بک لینک‌ها از سوی اینفلوئنسرها یا سایت‌های مکمل باشد، کسب و کار شما را در معرض دید طیف وسیعی از مخاطب قرار داده و در عین حال ترافیک باکیفیت را وارد سایتتان می‌کند. گوگل اگر بفهمد که وبسایت های معروف دیگر به سایت شما لینک می‌شوند، اعتماد بیشتری به کسب و کارتان ایجاد خواهد کرد.

  1. نسبت به ریسپانسیو و موبایل فرندلی بودن سایت مطمئن شوید

مدت‌ها از زمانی می‌گذرد که کاربران از کامپیوترهای دسکتاپ برای جستجوی اینترنت استفاده می‌کردند. امروزه اکثر مردم برای دسترسی به وب از موبایل استفاده می‌کنند. بنابراین امکان دسترسی و مشاهده سایت در دستگاه‌های مختلف باید وجود داشته باشد. اگر فرد مجبور به زوم یا اسکرول کردن برای مشاهده سایت شماست، یعنی به بخش‌های مختلف هدایت می‌شوند. اگر هر یک از محتویات موبایل فرندلی (سازگار با موبایل) نباشد، گوگل از طریق Google Search Console به شما هشدار می‌دهد.

  1. قرارگیری در دایرکتوری‌های آنلاین

روش رایگان و آسان دیگر برای تقویت ترافیک، قرارگیری در لیست دایرکتوری‌های آنلاین و سایت‌های مروری است. فقط باید لیست‌های خود را به صورت فعال آپدیت کنید. اکثر سایت‌ها به صفحه شما لینک می‌شوند که منجر به ترافیک بیشتر وبسایت، در صورت آپدیت منظم، خواهد شد. اگر ارزش دامنه قدرتمند در گوگل لیست شوید، کسب و کارتان قادر است به رتبه‌های بالاتر در جستجوهای مرتبط برسد.

  1. استفاده از شبکه‌های اجتماعی (سوشال مدیا)

سوشال مدیا به عنوان ابزار رایگان و ساده، نقش مهمی در ایجاد ترافیک وبسایت دارد، پس چرا از آن غافل شویم؟! اما نحوه استفاده از سوشال مدیا برای رسیدن به ترافیک وبسایت‌تان، استراتژی و تلاش می‌خواهد. باید از فیسبوک، لینکداین و سایر صفحات اطلاع رسان در وبسایت خود استفاده کنید. بدین ترتیب کاربران سوشال مدیا را به بازدیدکننده وبسایت و سپس مشتریان بالقوه تبدیل خواهید کرد.

  1. تعامل و مشارکت داشته باشید

مدیریت سوشال مدیا به ساخت و شروع حساب کاربری و ارسال مطلب هفته‌ای یکبار، ختم نمی‌شود. باید فعالیت و مشارکت داشته باشید، در گروه‌های آنلاین و سایر وبسایت های مرتبط با کسب و کارتان، تعامل برقرار کنید. تعامل بیشتر به منزله‌ی بیشتر دیده شدن است. فقط باید صادق و مفید باشید، از کلمات یا لینک اسپم در سایت خودداری کنید.

  • برای بلاگ و پست‌ها کامنت بگذارید
  • به سؤالات افراد پاسخ دهید
  • حضور فعال در گفتگوهای مربوط به کسب و کارتان داشته باشید
  1. ایجاد صفحات فرود برای فروش

این صفحات شامل اطلاعات مربوط به نیازهای مشتریان بالقوه می‌باشد. در ارسال پیام‌های خود اختصاصی و هدفمند عمل کنید تا ترافیک کلی را برای این صفحات افزایش دهید. دعوت به اقدام (CTA) تعاملی در هر صفحه داشته باشید تا خوانندگان در مواجهه با آن به مرحله بعدی هدایت شوند.

  1. دعوت بلاگرهای مهمان برای تولید محتوا

اگر کاری کنید تا اینفلوئنسر یا کارشناس کسب و کارتان اقدام به نگارش پست مهمان در سایت کنند، تنوع در مطالب خود ایجاد کرده‌اید. این کار نشان از اعتبار و فعال بودن شما در خصوص اتفاقات بازار است. همچنین باعث ایجاد ترافیک ارگانیک شده و همچنین اینفلوئنسر یا رهبر فکری حوزه محتوای شما را به گوش مخاطبین خود می‌رساند.

  1. از طریق بازاریابی ایمیلی در ارتباط باشید

صرفاً تمرکز بر بازاریابی محتوایی بدان معنا نیست که باید روش‌های متعارفی که آزمون و خطا شده‌اند را فراموش کنید. بازاریابی ایمیلی همچنان ابزار قدرتمندی محسوب می‌شود. به کمک فهرست ایمیل و محتوای مفید، و بدون بمباران کردن مخاطبین با پیام‌های مکرر، باید به تعادل درستی برای دسترسی به افراد برسید.

  1. از گوگل آنالیتیکس بیاموزید

به عنوان منبعی ارزشمند باید مبنای همیشگی رسیدن به ترافیک باشد. از آن برای هدایت لینک‌های کمپین‌های بازاریابی و آنالیتیکس وبسایت، دموگرافیک، صفحات معروف و غیره استفاده کنید. از این طریق می‌توانید به ایده‌هایی برای کارکرد استراتژی و محتوا برسید که منجر به بهبود سایت می‌شود. همچنین باید به دیتای بازدیدکننده‌ها دقت کنید تا ترافیک ورودی را ارزیابی نمایید.

  1. با استفاده از تبلیغات پولی، ترافیک برای وبسایت جذب کنید

درحالیکه بازاریابی محتوایی رایگان یک آغاز فوق العاده است، با ترکیب اقدامات مختلف با مدیریت جستجوی پولی با کیفیت می‌توانید ترافیک بیشتری را جذب کنید. این راهی تضمینی است تا برند و کسب و کارتان را در معرض دید طیف وسیعی از مخاطبین قرار دهید.

  1. گوگل ادز

گوگل ادز پولی باعث می‌شود تا وبسایت‌تان برای کلمات خاصی در رأس نتایج جستجوها قرار بگیرد. هنگام ورود عبارات مورد جستجو، گوگل تمام حساب‌های مربوط به کلمات که در جستجو استفاده شده را بررسی نموده و بر اساس کیفیت و مرتبط بودن، به نتایج پولی رتبه داده و آن را در معرض نمایش کاربران قرار می‌دهد.

آژانس سئودو در تمامی مراحل از مشاوره قبل از سفارش پروژه سئو تا رسیدن به رتبه های برتر در کنار شما خواهد بود.

یک تماس تا دیده شدن : ۷۱۰۵۷۶۵۴