رپورتاژ آگهی


اتاقی با نمای زیبا در هتل اسپیناس پالاس

دوران ماه عسل، یکی از شیرین ترین دوران ها در زندگی زوج های جوان است. بسیاری از زوج های جوان دوست دارند که ماه عسل خود را در هتلی زیبا و مجلل بگذرانند تا لحظات رومانتیک و شیرینی را با هم بسازند.

اگر دوست دارید سفر ماه عسل خود را در یکی از زیباترین مکانهای ایران بگذرانید، ما اقامت در اتاق ماه عسل هتل اسپیناس پالاس تهران را پیشنهاد می کنیم. در این نوشته با مزایای رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران آشنا خواهید شد و از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

آشنایی با هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران، یکی از هتل های لوکس و لاکچری ایران است که در منطقه سعادت آباد تهران قرار دارد. هتل اسپیناس پالاس، هتلی ۵ ستاره است و با اصول معماری مدرن ساخته شده است.

این هتل یکی از بهترین و شیک ترین هتل های تهران است که می تواند اقامتی آرام و راحت را به مهمانان هتل هدیه دهد.

در هتل اسپیناس پالاس تهران، انواع اتاق های یک نفره، دو نفره، سه نفره، سوئیت سیگنچر، سوئیت رویال، سوئیت اسکای، سوئیت پرزیندنتال پالاس و اتاق هانی مون (ماه عسل) وجود دارد.

یکی از زیباترین سوئیت های هتل اسپیناس پالاس، اتاق ماه عسل یا هانی مون است. با ورود به اتاق ماه عسل هتل اسپیناس پالاس، از دکوراسیون زیبا و جذاب این اتاق شگفت زده خواهید شد. وجود شمع، گل خشک، نوشیدنی و پذیرایی باعث زیباتر شدن فضای اتاق ماه عسل می شود و به همین دلیل، یکی از بهترین مکان ها برای زوج های جوان و عاشق است.

مزایای رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران

با اقامت در یکی از اتاق ها و سوئیت های هتل اسپیناس پالاس تهران، شما از بوفه رایگان صبحانه هتل بهره مند می شوید و می توانید خوشمزه ترین خوراکی ها را در ابتدای روز میل کنید. هر زمان که خواستید هم می توانید از خدمات روم سرویس هتل استفاده کنید و سفارش غذا و نوشیدنی خود را درب اتاقتان تحویل بگیرید.

همچنین هر زمان که خواستید، می توانید به مجموعه آبی هتل اسپیناس پالاس بروید و از استخر، سونا و جکوزی هتل استفاده کنید. علاقمندان به ورزش هم می توانند به سالن بدنسازی هتل اسپیناس پالاس بروند و با کمک تجهیزات ورزشی هتل ورزش کنند.

از دیگر بخش های جذاب هتل اسپیناس پالاس تهران، سالن اسپا و ماساژ است که در این مجموعه، انواع تکنیک های ماساژ ریلکسی برای مهمانان هتل انجام می شود.

شاید دوست داشته باشید بدانید که کیفیت غذا و نوشیدنی در هتل اسپیناس پالاس چطور است؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که در هتل اسپیناس پالاس تهران، سه رستوران و دو کافی شاپ فعال است و شما می توانید انواع غذاها و نوشیدنی های خوشمزه را در طول اقامت در این هتل نوش جان کنید.

اگر عاشق رستوران های روف گاردن هستید، به رستوران اسکای لانژ در طبقه آخر هتل بروید و غذای خود را همزمان با تماشای مناظر کوهستانی تهران میل کنید.

از آنجایی که هتل اسپیناس پالاس در مناطق کوهپایه ای تهران ساخته شده است، منظره این هتل رو به کوه های شمال تهران است و این موضوع، جذابیت هتل اسپیناس پالاس را بیشتر می کند.

وجود بخش های جذاب در هتل اسپیناس پالاس تهران

در این هتل مجلل و باشکوه، قسمت های جالبی وجود دارد که از جمله آنها می توان به فروشگاه و مرکز خرید، آرایشگاه زنانه و مردانه، بخش تهیه بلیط هواپیما، بخش کرایه اتومبیل، زمین تنیس، سالن بیلیارد، مرکز تندرستی، اتاق بیزینس، تالار کنسرت، آمفی تئاتر، تالار عروسی و… اشاره کرد.

هتل اسپیناس پالاس گزینه ای مناسب برای اقامت در سفرهای کاری، سفرهای تفریحی و ماه عسل است. در نتیجه اگر به دنبال هتلی شیک و زیبا برای گذراندن روزهای ماه عسل خود هستید، پیشنهاد می کنیم که هتل اسپیناس پالاس تهران را انتخاب کنید و از مزایای حضور در این هتل پنج ستاره و بین المللی بهره‌مند شوید.

با اقامت در اتاق ماه عسل هتل اسپیناس پالاس، شما شاهد تمیزی هتل، برخورد مودبانه پرسنل هتل و نظافت روزانه اتاق خود خواهید بود و لذت حضور در یکی از بهترین هتل های ایران را تجربه خواهید کرد.

برای خلق لحظات رویایی و عاشقانه در هتل اسپیناس پالاس، همین حالا از سامانه سفربازی اقدام به رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران کنید و لذت حضور در یکی از لوکس ترین هتل های ایران را تجربه کنید.