تجریش یکی از محله های قدیمی و پرتردد در شمال شهر تهران است که به دلیل وجود آرامگاه امام زاده صالح و بازار رنگارنگی که در اطراف آن رونق گرفته، شهروندان بسیاری را به سمت خود می کشاند. اما چیز دیگری که در تجریش تهران از اهمیت زیادی برخوردار است، رستوران های آن هستند. پس از یک گشت و گذار طولانی در این منطقه، استراحت کردن و گذراندن لحظات به یادماندنی با خانواده در رستوران های تجریش، روز شما را لذت بخش‌تر خواهد کرد. پس در این مطلب با معرفی بهترین رستوران های تجریش همراه ما باشید.

رستوران اردک آبی از بهترین رستوران های تجریش

در شمال شهر تهران یکی از رستوران های معروف تجریش واقع شده که با نام رستوران اردک آبی شناخته می‌شود. در بین تمام رستوران‌هایی که در تهران برای شکم‌گردی وجود دارد رستوران اردک آبی به خوبی می‌درخشد و طرفداران خاص خود را دارد. در منوی رستوران اردک آبی، صبحانه‌هایش از همه معروف‌تر و پرطرفدارتر است. در بین رستوران های شیک تجریش اردک آبی علاوه بر صبحانه، ناهار و شام نیز سرو می‌شود. فضای مناسب این رستوران نیز برای جشن‌ها و مراسمات شما بسیار عالی و شیک است. چشم انداز زیبای این رستوران به سمت کوه‌های شمال تهران لذت غذا خوردن در آنجا را دو چندان می‌کند. نکته دیگر درباره رستوران اردک آبی این است که تزئینات میزها را به صورت رایگان با شمع و بادکنک برایتان انجام می دهند. فضای داخلی رستوران هم بسیار شیک و لوکس است، برخی از میزها در کنار پنجره قرار داده شده‌اند و فضای بیرون رستوران از پشت این میزها تماشایی است. از جمله غذاهای اصلی این رستوران می‌توان به باقالی پلو با گوشت بره، مرغ کنتاکی، لازانیا و جوجه ترش زعفرانی اشاره کرد.

رستوران ریبار از بهترین رستوران های تجریش

یکی از بهترین رستوران‌ های تجریش که برای ساکنین تهران بسیار مطلوب و باکیفیت به شمار می‌رود، رستوران ریبار است که در موزه زمان واقع شده است. در این رستوران می‌توانید بهترین صبحانه‌ها را با تنوع بالا سفارش دهید و از صبح دل انگیز خود در فضایی به یاد ماندنی لذت ببرید. با رزرو هتل ارزان در نزدیکی رستوران ریبار مسافران می‌توانند به راحتی از جاهای دیدنی این منطقه از تهران بازدید کنید. ریبار با فضای جذابی که در منطقه تجریش ایجاد کرده است، جزو رستوران‌های با فضای باز به شمار می‌رود. چیزی که شاید باعث معروف بودن این رستوران می‌شود، بوفه صبحانه آن است که با انواع غذاهای گرم و سرد از میهمانان خود پذیرایی می‌کند

رستوران شمرون کباب تجریش

اگر به دنبال غذاهای سنتی در رستوران‌‌ های تجریش هستید، رستوران شمرون با کباب‌های بی‌نظیرش آماده پذیرایی از شماست. از آنجایی که منطقه تجریش تهران فضای گردشگری و تفریحی جذابی دارد، برخی از افراد که با خرید بلیط هواپیما به تهران سفر می‌کنند و برای تفریح به تجریش می‌آیند، ترجیح می‌دهند که از کبابی‌ها برای وعده ناهار یا شام خود غذا سفارش دهند. شمرون کباب به عنوان یکی از کبابی‌های شناخته شده، در دیگر نقاط تهران علاوه بر تجریش خدمات رسانی کرده و کباب داغ را به دست مشتریان خود می‌رساند. این رستوران تجریش با این فضای ساده‌ای دارد اما با کباب‌های باکیفیت خود همراه با برنج در بین مشتریان خود محبوب شده است. اگر به دنبال رستوران‌ های ارزان تجریش هستید، باید گفت که قیمت منوی این رستوران کمی بالاست اما باز هم به یکبار امتحان کردن کباب‌هایش می‌ارزد.

کافه رستوران فلورین، از رستوران های ارگ تجریش

اگر به دنبال رستوران‌ های ایتالیایی در تجریش هستید، کافه رستوران فلورین که بر روی بام مجتمع ارگ واقع شده است، می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد. در این رستوران علاوه بر غذاهای ایتالیایی می‌توانید انواع قهوه و نوشیدنی‌های گرم و سرد را سفارش دهید. نقطه قوت رستوران فلورین در پیتزاهایی است که با خمیر مخصوص طبخ می‌شود.. رستوران فلورین جزو رستوران های روف گاردن تجریش است که لحظات شما را به یادماندنی تر می‌کند. روف گاردن رستوران فلورین شب‌های جذاب‌تر و به یادماندنی‌تری دارد، دلیل آن‌ هم چشم انداز زیبای شهر از روی بام ارگ تجریش است. وجود یک نمایشگر بزرگ در این رستوران برای زمان‌هایی که تماشای فوتبال مهم و هیجان انگیز است وجود دارد. کارکنان رستوران نیز با رفتاری خوش و محترمانه از شما میزبانی خواهند کرد. برای مراجعه به این رستوران می‌توانید با رزرو هتل آپارتمان های تهران نزدیک به رستوران فلورین از خدمات آن استفاده کنید.

رستوران هیوا تجریش، بهترین رستوران های تجریش در بین فست فودها

از رستوران های سنتی تجریش که بگذریم، می‌رسیم به بهترین رستوران های فست فودی آن که برای جوانان جذاب‌تر و مهیج‌تر است. رستوران هیوا در میدان تجریش واقع شده است و منویی لذیذ و خوشمزه از انواع ساندویچ، پیتزا و برگر را برای مشتریان خود تدارک دیده است. ظرفیت این رستوران برای مراجعه حضوری حدود ۵۵ نفر خواهد بود اما اگر سفارشات خود را به صورت بیرون‌بر انجام دهید، تحویل رایگان در محل نیز شامل شما می‌شود. قارچ برگر، چیز برگر پیتزا پپرونی، پیتزا قارچ و مرغ و پیتزا بیکن از برخی غذاهای منوی رستوران هیوا هستند. خبر خوب این است که رستوران هیوا اپلیکیشن نیز دارد که می‌توانید با نصب آن به راحتی منوی رستوران را مشاهده کنید و سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

رستوران حافظیه، از بهترین باغ رستوران های تجریش

در بین باغ رستوران های تجریش، رستوران حافظیه با فضای خوب و دلپذیر و همچنین منویی از غذاهای خوشمزه طرفداران بسیاری دارد. چیزی که باعث می‌شود مشتریان به این رستوران در میدان تجریش جذب ضوند، فضای سرسبز باغ فردوس است. می‌توانید برای صرف وعده غذا به بالکن رستوران مراجعه کنید و از فضای زیبا و سرسبز آن لذت ببرید. انواع املت، شیشلیک، دیزی، و جوجه با استخوان را می‌توانید برای صبحانه، ناهار و شام سفارش دهید. همچنین برای جشن‌های تولد خود نیز این رستوران را با فضای جذابش انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم صرف صبحانه در این رستوران زیبا را در نیمه اول سال که درختان هنوز سرسبز هستند از دست ندهید.

آدرس رستوران های تجریش

  • رستوران اردک آبی: تجریش، مرکز خرید تندیس، طبقه اول
  • رستوران ریبار: تجریش، خیابان ولیعصر ابتدای زعفرانیه
  • رستوران شمرون: میدان تجریش ضلع شمال شرقی
  • رستوران فلورین: میدان تجریش، روف گاردن مجتمع ارگ
  • رستوران هیوا: میدان تجریش، ضلع شمال شرقی
  • رستوران حافظیه: تجریش، خیابان ولیعصر، نرسیده به زعفرانیه، روبه روی پمپ بنزین باغ فردوس

در پایان

امیدواریم با معرفی بهترین رستوران های تجریش توانسته باشیم راهنمای خوبی برای لحظات خاص شما در تفریحات آخر هفته باشیم. اگر به اطلاعات بیشتری درباره رستوران های تجریش نیازمندید، می‌توانید به وبسایت یوتراوز مراجعه کنید و همچنین رزرو بلیط و هتل خود را نیز به صورت آنلاین انجام دهید.