هر کسی که به دنبال یک عطر منحصر به فرد و با کیفیت است، با این چالش مواجه می‌شود که چگونه می‌توان عطری را انتخاب کرد که نه تنها با سلیقه شما هماهنگ باشد بلکه همچنین به شما احساس خاصی دهد؟ در این مقاله، بهترین راهکارها و راهنمایی‌ها برای انتخاب بهترین عطر متناسب با سلیقه خود را بررسی خواهیم کرد.

سلیلقه شما چه عطری است؟!

عطرها درست همانند موسیقی، فیلم، لباس و … سلیقه‌ای هستند؛ یعنی ممکن است عطری را که شما می‌پسندید، فرد دیگری دوست نداشته باشد و بلعکس! بنابراین لازم است که به سلیقه خود احترام بگذارید. تجربه ثابت کرده است که به طور کلی بانوان روایح شیرین و ملایم را بیشتر می‌پسندند و در مقابل آقایان به عطرهای تلخ و تند و با غلظت سنگین علاقه‌مند هستند. اگر نگاهی به لیست بهترین عطر مردانه و یا بهترین عطرهای زنانه بیاندازید، به این موضوع پی خواهید برد.

راهنمای خرید بهترین عطر متناسب با سلیقه شما!

اگر قصد خرید یک عطر با کیفیت متناسب با سلیقه خودتان را دارید، نکات گفته شده زیر می‌تواند به شما کمک کند.

۱) به هیچ عنوان به سراغ عطرهای تقلبی نروید!

به دلیل افزایش قیمت عطرهای اورجینال، برخی افراد به سراغ عطرهای تقلبی رفته اند. این عطرها نه تنها کیفیت لازم را ندارند بلکه در برخی موارد باعث بروز مشکلات پوستی و تنفسی نیز می‌شوند. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که به هیچ عنوان به سراغ عطرهای تقلبی نروید.

اگر نمی‌خواهید از عطرهای اورجینال برندهای مشهور استفاده نمایید، می‌توانید از عطرهای اورجینال برندهای کمتر شناخته شده استفاده نمایید و یا به سراغ نسخه دستریز و سمپل عطرها که حجم کمتر و در نتیجه قیمت ارزان‌تری بروید. برای مثال ادکلن ایفوریا زنانه که جز بهترین عطرهای زنانه است، در حال حاضر حدود ۲ میلیون تومان قیمت دارد؛ این در حالی است که نسخه دستریز این عطر با قیمت زیر ۲۰۰ هزار تومان قابل خریداری است.

۲) تست تمامی نت‌های عطر

عطرها دارای سه نت مختلف بویایی هستند که با گذشت زمان به مشام‌تان می‌رسند. در ابتدا زمانی که عطر را اسپری می‌کنید، نت‌های اولیه به مشام‌تان می‌رسند. این نت‌ها پس از گذشت مدت کوتاهی جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. در انتها نیز بعد از سپری شدن مدت نسبتا طولانی نت‌های پایانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های پایانی می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید اگر عطر مورد نظر را تا به حال نداشته اید، حتما همه نت‌هایش را تست نمایید تا دچار مشکل نشوید.

۳) توجه به غلظت عطر

عطرها با توجه به میزان الکل و اسانس به کار رفته در آن‌ها به پنج دسته پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت، ادوکلن و ادوفرش تقسیم می‌شوند. هر چه از غلظت پرفیوم به سمت ادوفرش می‌رویم، از ماندگاری عطر کاسته شده و در مقابل به پخش بوی آن اضافه می‌شود.

۴) دقت به طبع عطر

عطرها با توجه به عناصر به کار رفته در آن‌ها به سه دسته گرم، خنک و معتدل تقسیم می‌شوند. عطرهای گرم همانطور که از نامشان پیداست، مناسب استفاده در روزهای سرد پاییز و زمستان هستند. در مقابل عطرهای با رایحه خنک مناسب استفاده در روزهای گرم بهار و تابستان هستند. در این بین اما عطرهایی هستند که دارای طبع معتدل می‌باشند و در سه و یا چهار فصل همه استفاده هستند.

خرید عطر اورجینال با گارانتی مادام العمر اصالت!

اگر قصد خرید عطر و ادکلن اورجینال را دارید، بهترین راهکار مراجعه و خرید از یک فروشگاه مطمئن و معتبر است. یکی از بهترین فروشگاه‌های تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی در ایران، فروشگاه درین عطر است. درین عطر اولین فروشگاه عطر و ادکلن در ایران است که تمامی محصولات خود را همراه با گارانتی مادام العمر اصالت به فروش می‌رساند!

با داشتن این گارانتی خیال شما از خرید عطر و ادکلن اورجینال کاملا راحت خواهد بود؛ یعنی اگر پس از استفاده از عطر نیز به اصالت آن شک نمایید، می‌توانید این موضوع را پیگیری نموده و در صورت اثبات این موضوع تمامی وجه پرداختی‌تان به صورت کامل و در نهایت احترام به شما عودت داده خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید عطر با گارانتی مادام العمر اصالت می‌توانید به وب سایت فروشگاه درین عطر به نشانی www.dorinatr.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۲۲۸۶۸۹۷۸-۰۲۱ تماس بگیرید.

نتیجه گیری

امیدواریم این مطلب در رابطه با خرید بهترین عطر متناسب با سلیقه شما، مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و بتوانید عطر مورد نظر خود را خریداری نمایید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم مقاله آموزش استفاده صحیح از عطر و ادکلن‌ها را نیز مطالعه نمایید.

 

برچسب ها : عطر,ادکلن,عطر زنانه,عطر مردانه,ادکلن زنانه,ادکلن مردانه,بهترین فروشگاه عطر,خرید عطر اصل,خرید ادکلن اورجینال