بانوان تحصیل‌کرده و زنان خانه‌دار، بخش مهمی از ظرفیت‌های موجود در اقتصاد کشور هستند. با‌این‌حال آمارهای موجود از وضعیت اشتغال بانوان در مناطق مختلف کشور، چندان رضایت‌بخش به نظر نمی‌رسد. یکی از دلایل این موضوع می‌تواند عدم آگاهی از فرصت‌ های شغلی مناسب برای زنان باشد. همچنین دسترسی به فرصت های استخدام شیراز، مشهد، تهران و…،‌ می‌تواند نرخ بیکاری در کشور را کاهش دهد.

فرصت های شغلی مانند شغل بسته بندی و مسئول شبکه های اجتماعی که امکان دورکاری و کار در منزل را برای کارجویان فراهم می‌کنند، می‌توانند مشاغل مناسبی برای زنان کارجو باشند. در این مقاله با ارائه فهرستی از مشاغل پردرآمد برای زنان در شیراز، در خدمت شما خواهیم بود. به شکلی که حتی بدون سابقه کاری مناسب، امکان کسب درآمد در اغلب این مشاغل وجود خواهد داشت.

فهرست مشاغل پردرآمد برای زنان در شیراز

فهرست مشاغل پردرآمد برای زنان در شیراز

برخی از زنان خانه دار این‌طور تصور می‌کنند که کار مناسب برای بانوان وجود ندارد. این گروه از زنان در شیراز، نیاز به حضور تمام وقت یا پاره وقت در محیط کاری را به‌عنوان یکی از موانع اصلی خود برای کاریابی و درآمدزایی می‌دانند.

این در حالی است که فرصت های شغلی مختلفی وجود دارند که امکان دورکاری و کار غیر حضوری را برای بانوان بدون سابقه کار فراهم می‌کنند. زنان در شیراز می‌توانند با مراجعه به یک سایت کاریابی معتبر، از جدیدترین فرصت های استخدام شیراز مطلع شوند.

یک سایت کاریابی معتبر، فرصت های استخدامی در شرکت‌های خصوصی با عناوینی مانند استخدام خانم در شیراز، استخدام نیروی کار به شکل غیر حضوری، استخدام خانم بدون سابقه کار و استخدام شیراز با امکان دورکاری را منتشر می‌کند.

این در حالی است که امکان مشاهده استخدام‌های سراسری و دولتی در یک سایت کاریابی معتبر وجود خواهد داشت. برای اطلاع از جدیدترین فرصت ‌های استخدام خصوصی و دریافت آگهی‌های استخدام دولتی شیراز این صفحه را مشاهده کنید.

در ادامه ضمن ارائه فهرستی از مشاغل پردرآمد برای زنان در شیراز، به معرفی برخی از این مشاغل خواهیم پرداخت. خوب است بدانید که با فعالیت در اغلب این مشاغل، می‌توانید به‌راحتی دستمزدی بیش از ۵ میلیون تومان در ماه را داشته باشید. این مشاغل پیشنهادی برای زنان در شیراز عبارت‌اند از:

  • کار بسته بندی
  • منشی
  • مونتاژ کار
  • مسئول شبکه های اجتماعی
  • کارشناس فروش
  • نویسنده
  • کار تدریس آنلاین
  • تایپیست
  • مترجم

ذکر این نکته ضروری است که مشاغل مختلفی وجود دارند که امکان دورکاری و کار در منزل را برای بانوان و زنان خانه دار فراهم می‌کنند. مشاغلی مانند فرصت های شغلی حوزه برنامه‌نویسی، طراحی سایت، متخصص سئو و طراحی گرافیک، برخی از مشاغلی هستند که امکان کسب درآمد و انجام کار اینترنتی در منزل را در اختیار زنان در شیراز قرار می‌دهند. چنانچه در هریک از این مشاغل دارای تخصص یا سابقه کار مناسب هستید، می‌توانید برای کسب درآمد به شکل غیر حضوری و انجام کار در منزل اقدام کنید.

فرصت های استخدام منشی

یکی از انواع آگهی‌های استخدام شیراز، آگهی استخدام منشی است. بسیاری از کسب‌وکارها برای انجام امور دفتری خود، به استخدام منشی خانم نیاز دارند. پاسخ‌گویی به تماس‌های تلفنی، بایگانی نمودن اسناد و مدارک، هماهنگی جلسات و کار با ماشین‌ها و نرم‌افزارهای اداری، ازجمله وظایف و مسئولیت‌های یک منشی هستند.

برای فعالیت در این حرفه، به مهارت‌هایی مانند روابط عمومی قوی و روحیه کار تیمی نیاز خواهید داشت. از دیگر شرایط استخدام منشی، می‌توان به آشنایی با زبان انگلیسی و توانایی کار با برنامه‌های ورد و اکسل اشاره کرد.

کلینیک‌ها، مطب‌های دندانپزشکی، مراکز مشاوره، آموزشگاه‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه صنایع غذایی، تنها برخی از کسب‌وکارهایی هستند که اقدام به انتشار آگهی استخدام منشی می‌کنند. شما می‌توانید با ارسال رزومه به آگهی‌های استخدام منشی خانم،‌ به شکل تمام وقت یا پاره وقت در این حرفه فعالیت کنید.

فعالیت در یک کار اینترنتی

فرصت های شغلی مختلفی وجود دارند که امکان انجام کار اینترنتی در منزل را برای زنان در شیراز فراهم می‌کنند. به‌عنوان‌مثال در شغل مسئول شبکه های اجتماعی، امکان کار با گوشی و کسب درآمد به شکل غیر حضوری وجود دارد.

همچنین فرصت های شغلی مانند نویسندگی و تدریس آنلاین، از دیگر مشاغلی هستند که در فهرست مشاغل پردرآمد برای زنان در شیراز قرار دارند. به شکلی که حتی بدون داشتن سابقه کار زیاد، می‌توانید از طریق این مشاغل کسب درآمد کنید.

فعالیت در یک کار اینترنتی نه‌تنها امکان دورکاری و کار غیر حضوری را در اختیار زنان خانه دار قرار می‌دهد، بلکه امنیت شغلی مناسبی را برای زنان کارجو به دنبال خواهد داشت. در حقیقت وجود فرصت های استخدامی متعدد، یکی از مهم‌ترین مزایای موجود برای انجام کار اینترنتی است.

آگهی استخدام شیراز در کار بسته بندی

انجام کار بسته بندی در منزل، یکی دیگر از روش‌های درآمدزایی برای زنان خانه دار است. بسته بندی لوازم‌‌التحریر، مواد غذایی و پوشاک، جزء رایج‌ترین موضوعات مورداشاره در آگهی‌های استخدام نیروی کار بسته بندی هستند.

از مزایای کار بسته بندی می‌توان به این موضوع اشاره کرد که زنان بدون سابقه کار در شیراز می‌توانند با هر نوع مدرک تحصیلی، رزومه خود را برای آگهی‌های استخدام شیراز در این حوزه کاری ارسال نمایند.

فرصت شغلی کارشناس فروش

فروش و بازاریابی را می‌توان یکی از مشاغل پردرآمد در بازار کار شیراز دانست. فعالیت در این حوزه می‌تواند درآمد بسیار خوبی را از آن زنان کارجو در شیراز نماید. همچنین شغل کارشناس فروش، یکی از مشاغلی است که امکان پیشرفت شغلی در آن به‌راحتی امکان‌پذیر است. این در حالی است که امکان دورکاری، برای بانوان در شغل کارشناس فروش تلفنی وجود دارد.

کسب‌وکارهای زیادی هستند که برای فروش محصولات یا خدمات خود، به استخدام کارشناس فروش نیاز دارند. فرصت های استخدام در بیمه، فروشگاه‌های اینترنتی مانند دیجی کالا، شرکت‌های فعال در حوزه صنایع غذایی و شرکت‌های ارائه‌دهنده محصولات آرایشی و بهداشتی، ازجمله کسب‌وکارهایی هستند که آگهی استخدام کارشناس فروش را منتشر می‌کنند.

همچنین در صورت آشنایی با انجام تبلیغات و بازاریابی اینترنتی، می‌توانید از طریق همکاری در فروش (افیلیت مارکتینگ) کسب درآمد کنید. به شکلی که با انجام کار اینترنتی و تبلیغ محصولات یک شرکت در فضای مجازی، می‌توانید پورسانت خوبی به ازای فروش هر محصول دریافت کنید.

تایپیست

یکی دیگر از فرصت های شغلی ساده که امکان دورکاری را برای زنان در شیراز فراهم می‌کند، فرصت شغلی تایپیست است. برای فعالیت در این حرفه، کافی است با برنامه ورد آشنایی داشته و سرعت تایپ خوبی داشته باشید. شما می‌توانید رزومه کاری خود را برای آگهی‌های استخدام شیراز در فرصت شغلی تایپیست ارسال کرده یا به شکل مستقل، پروژه‌های تایپ را از مشتریان خود دریافت کنید.

جمع‌بندی

فرصت های شغلی مختلفی در بازار کار وجود دارند که امکان درآمدزایی را برای بانوان و زنان خانه دار در شیراز فراهم می‌کنند. مشاغلی مانند شغل بسته بندی، مسئول شبکه های اجتماعی و تایپیست، ازجمله مشاغلی هستند که امکان دورکاری را برای نیروهای کاری فراهم می‌کنند.

در این مقاله ضمن ارائه فهرستی از مشاغل مناسب برای زنان در شیراز، به معرفی برخی از این فرصت های شغلی پرداختیم. با ارسال رزومه به آگهی‌های استخدام شیراز در این نوع از مشاغل ساده، می‌توانید درآمدزایی مناسبی داشته باشید.