رپورتاژ آگهی


بهترین محصولات ویتالیر برای یک روتین پوستی طلایی

برند ویتالیر از جمله مجموعه‌های موفق ایرانی است که از سال ۱۳۹۵ تحت نظر شرکت سایا تب مانا به ساخت محصولات بهداشتی و فرآورده‌های دارویی می‌پردازد. این برند فعالیت اصلی خود را بر تولید محصولات مراقبت از پوست قرار داده است و تلاش می‌کند تا با استفاده از بهترین مواد اولیه، تولیدات با کیفیتی را عرضه کند.

معرفی محصولات برند ویتالیر

محصولات ویتالیر با استفاده از دانش متخصصان، تکنولوژی روز دنیا و با رعایت تمامی استانداردهای جهانی در ایران ساخته و پخش می‌گردند. بسته بندی اصولی و با کیفیت از دیگر ویژگی‌های این برند ایرانی است. محصولات ویتالیر شامل تونرهای پاک کننده، کرم‌های مراقبتی و ضد آفتاب، ژل‌ها و فوم‌های شستشو، سرم‌ها و فرآورده‌های ترمیم کننده می‌شوند.

علاوه بر آن، این محصولات به طور تخصصی برای انواع پوست‌ها طراحی شده‌اند. تنوع وسیع این فرآورده‌ها به شما کمک می‌کند تا با توجه به نوع پوست خود، یک روتین مراقبتی موثر را آغاز و دنبال کنید. می‌توانید برای خرید محصولات ویتالیر با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی الانزا اقدام نمایید.

بهترین محصولات روتین پوست خشک ویتالیر

پوست‌های خشک معمولا به مراقبت و رسیدگی بیشتری نیاز دارند؛ زیرا به طور طبیعی مستعد خارش، پوسته پوسته شدن و التهاب هستند. برند ویتالیر برای مراقبت از پوست‌های حساس و خشک، فرآورده‌هایی تولید کرده است که از آنتی اکسیدان‌ها و روغن‌های طبیعی غنی شده‌اند.

برخی از بهترین محصولات روتین پوست خشک ویتالیر عبارتند از:

 ژل شستشوی صورت مناسب پوست حساس و خشک ویتالیر

این محصول یکی از بهترین شوینده‌های پوست حساس و خشک شناخته می‌شود. ژل شستشوی ویتالیر فاقد پارابن، عطر، الکل و مواد صابونی است و به التیام و تسکین پوست کمک می‌کند. در این محصول ترکیباتی مانند روغن درخت چای، عصاره خیار و نیاسینامید وجود دارد که این ترکیبات در کاهش چین و چروک‌ها و آبرسانی پوست‌های خشک موثر هستند.

تونر پاک کننده صورت مناسب پوست حساس سنسی ویت ویتالیر

بعد از شستشوی صورت، دومین مرحله روتین پوستی استفاده از تونر است. تونر پوست خشک ویتالیر به دلیل داشتن هیالورونیک اسید، باعث تنظیم PH پوست شده و صورت را شاداب‌تر نشان می‌دهد. از آنجا که این تونر فاقد الکل و مواد شیمیایی است، پس از استفاده پوست را آبرسانی کرده و التهاب آن را از بین می‌برد.

بهترین محصولات روتین پوست چرب و جوش دار ویتالیر

پوست چرب همیشه مستعد مشکلاتی مانند جوش و آکنه است.گرچه نمی‌توان چربی اضافی پوست را به طور کامل از بین برد، اما می‌توان به کمک یک روتین مناسب و استفاده از محصولات تخصصی و مراقبتی آن را کنترل کرد.

بهترین محصولات ویتالیر برای یک روتین پوستی طلایی

در ادامه به بعضی از بهترین محصولات روتین پوست چرب و جوش دار ویتالیر اشاره می‌کنیم:

فوم شستشو صورت ویتالیر مناسب پوست چرب و مختلط

فوم شستشوی ویتالیر به طور عمیق چربی اضافی پوست را از بین می‌برد و به پاکسازی منافذ باز کمک می‌کند. این محصول با تنظیم ترشح چربی پوست، مانع از ایجاد آکنه و جوش‌ خواهد شد. در این فوم شستشو همچنین مقدار فراوانی ویتامین C وجود دارد که منجر به روشن شدن پوست و کمرنگ شدن جای جوش و لک‌های تیره می‌شود.

ضد آفتاب پوست چرب ویتالیر بی رنگ

برند ویتالیر با تولید یک ضد آفتاب سبک و زود جذب برای پوست‌های چرب، به محافظت کامل از پوست در برابر اشعه‌های مضر کمک می‌کند. ضد آفتاب ویتالیر غیر کومدون‌زا، بی‌رنگ و فاقد چربی است و بلافاصله بعد از استفاده پوست را مات می‌نماید. همچنین این محصول باعث کاهش سایز منافذ پوست نیز می‌شود.

لوسيون فلوئيد مرطوب کننده پوست چرب

پوست‌های چرب به اندازه دیگر پوست‌ها به یک مرطوب کننده تخصصی نیاز دارند. خوشبختانه برند ویتالیر با تولید یک لوسیون فلوئید به آبرسانی این پوست‌ها کمک می‌کند. این محصول فاقد چربی و مواد شیمیایی است، به همین دلیل افرادی که پوست چربی دارند با استفاده از آن دچار جوش نخواهند شد.

کرم ضد جوش اکتي ويت ويتالير

این کرم به طور تخصصی برای افرادی تولید شده است که پوست چربی دارند و مستعد جوش زدن هستند. کرم ضد جوش ویتالیر به دلیل داشتن ترکیباتی مانند مرطوب کننده و رنگ طبیعی، می‌تواند به پوشانندگی جوش‌ها و لک‌های تیره نیز کمک کند. این محصول فاقد پارابن و مواد شیمیایی است و باعث از بین رفتن باکتری‌های مضر پوست می‌شود.

بهترین محصولات روتین پوست مختلط از برند ویتالیر

ممکن است رعایت یک روتین مراقبتی برای پوست‌های مختلط کمی سخت باشد. زیرا پوست در بخش‌هایی از صورت خشک دیده می‌شود و در قسمت‌هایی دیگر چرب است و جوش می‌زند. موثرترین روش برای مراقبت از این پوست‌ها استفاده از محصولات تخصصی است.

برخی از بهترین محصولات روتین پوست مختلط ویتالیر به شرح زیر هستند:

ژل شستشو صورت ویتالیر مناسب پوست چرب و مختلط

این ژل شستشو ضمن از بین بردن آلودگی‌ها و چربی اضافی پوست، به رطوبت و آبرسانی آن کمک می‌کند. به دلیل ترکیبات جوان کننده و ترمیم کننده در این محصول، خاصیت ارتجاعی پوست افزایش یافته و روند پیری آن به تعویق می‌افتد. ژل شستشوی ویتالیر با وجود کنترل غدد چربی، پوست را خشک نخواهد کرد.

بهترین محصولات ویتالیر برای یک روتین پوستی طلایی

تونر صورت ویتالیر مناسب پوست چرب و مختلط

وجود ویتامین C، نیاسینامید و ترکیبات آنتی اکسیدانی در این تونر، پوست شما را شفاف کرده و آن را در برابر رادیکال‌های آزاد و آلودگی‌های محیطی مقاوم می‌سازد. این تونر به دلیل داشتن خواص ضد جوش، به عنوان مکمل درمان آکنه نیز شناخته می‌شود.

محصولات ویتالیر برای روتین پوست خشک و جوش دار

در باور بسیاری، جوش زدن تنها مختص پوست چرب است. گرچه پوست چرب بیشتر از دیگر پوست‌ها جوش می‌زند، اما به دلایلی مانند بسته شدن منافذ، پوست‌های خشک نیز به جوش دچار می‌شوند. برند ویتالیر برای این پوست‌ها نیز فراورده‌هایی طراحی کرده است.

یکی از محصولات ویتالیر برای روتین پوست خشک و جوش دار عبارتست از:

سرم جمع کننده منافذ اکتی ویت ویتالیر

از جمله راه‌هایی که به کاهش جوش‌های صورت کمک می‌کند، پاکسازی و کوچک کردن منافذ است. سرم جمع کننده منافذ ویتالیر با کنترل ترشح چربی پوست و کاهش منافذ، باعث از بین رفتن جوش‌ها و آکنه‌ها می‌شود. با این سرم پوست صورت به مرور زمان مات، صاف و یکدست‌تر خواهد شد.

حرف آخر

هیچ چیز به اندازه داشتن پوستی سالم، افراد را جوان و شاداب نشان نمی‌دهد. در کنار سبک زندگی سالم، استفاده از محصولات مراقبتی نیز می‌تواند در به تاخیر انداختن روند پیری پوست موثر باشد. برند ویتالیر با تولید محصولات با کیفیت و تخصصی می‌تواند به شما در این مسیر کمک کند و قدمی برای داشتن پوستی با طراوت و شاداب بردارد.