ایمپلنت اوستم چیست و توسط کدام کشور تولید می شود؟ ویژگی های این ایمپلنت چیست؟ اگر می خواهید با این برند ایمپلنت آشنا شوید و راجع به این برند اطلاعات کافی به دست آورید و بدانید آیا این برند مناسب درمان دندان های از دست رفته  شما است یا خیر؟ بهتر است در این مقاله با ما همراه باشید.

در حال حاضر ایمپلنت های دندان بخش زیادی از علم دندانپزشکی را به خود اختصاص داده اند، این روش درمانی بهترین روش درمان بی دندانی در عصر امروز است که البته روز به روز در حال پیشرفت می باشد. ایمپلنت دندان توسط برند های متفاوت تولید می شوند که هر کدام از این برند ها به کشورهای متفاوت تعلق دارد، یعنی کشورهای زیادی در این صنعت پزشکی فعالیت می کنند. ایمپلنت هایی که توسط برند های متفاوت تولید می شوند دارای کیفیت های متفاوت و هزینه های متفاوت می باشند.

تاریخچه ایمپلنت اوستم

این برند ایمپلنت سازی در کشور کره فعالیت می کند و ایمپلنت هایی که توسط این برند تولید می شوند دارای ساختار ساده ای هستند که دندانپزشکان و بیماران به راحتی می توانند از آن برای درمان دندان های از دست رفته استفاده کنند. این برند که ایمپلنت های دندان را تولید و در بازار عرضه می کند اولین محصولات خود را در سال ۲۰۰۵ روانه بازار کرد و توانست محبوبیت زیادی را در کشورهای مختلف به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید » ایمپلنت کره ای 

ایمپلنت هایی که توسط شرکت اوستم تولید می شوند دارای کیفیت بسیار مناسب و بسیار خوبی هستند و همچنین هزینه کاشت این ایمپلنت ها بسیار مناسب است. به طوری که مردم کشور عزیزمان ایران به راحتی می توانند این ایمپلنت ها را مورد استفاده قرار دهند و با این روش درمانی به کمک ایمپلنت های اوستم دندان های از دست رفته خود را ترمیم کنند.

کیفیت ایمپلنت هایی که توسط برند اوستم تولید میشوند چگونه است؟

ایمپلنت های دندان را بر اساس برند و کشور سازنده دسته بندی می کنند زیرا هر کدام از این برند ها دارای کیفیت های متفاوت هستند. کره، ایران و چین نیز در این صنعت پزشکی فعالیت می کنند و ایمپلنت هایی که توسط برند های کره ای تولید می شوند دارای کیفیت بالا تری نسبت به دیگر رقبای آسیایی خود هستند. اوستم توانسته  جایگاه بهترین گزینه برای درمان را در میان رقبای آسیایی به خود اختصاص بدهد. همچنین باید بدانید که بسیاری از دندانپزشکان کیفیت و زیبایی ایمپلنت هایی که توسط این برند تولید می شوند را با ایمپلنت های اروپایی هم سطح می دانند. از همین جهت ایمپلنت های اوستم را میتوان بهترین گزینه برای درمان بی دندانی دانست.

جایگاه ایمپلنت کره ای اوستم چگونه است؟

در جدول جهانی ایمپلنت های کره ای توانسته اند که جایگاه سوم بهترین ایمپلنت را در جدول به خود اختصاص دهند و باید بدانید اولین جایگاه متعلق به برند های آمریکایی تولید ایمپلنت است زیرا از کیفیت و خلاقیت طراحی بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین جایگاه دوم این جدول متعلق به برند های آروپایی است که تاثیر زیادی در پیشرفت این صنعت پزشکی داشته اند و از مهم ترین کشورهای سازنده ایمپلنت در اروپا باید به کشور آلمان، سوئیس و فرانسه اشاره کرد که ایمپلنت هایشان دارای کیفیت بسیار بالا است. این برند های کره ای در جدول همانند ایمپلنت های ایرانی و چینی هستند اما از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار هستند و گزینه مناسب تری برای کاشت ایمپلنت محسوب می شوند.

مزایای ایمپلنت کره ای اوستم چیست؟

این ایمپلنت های کره ای دارای مزایایی هستند که بر اساس آنها استفاده از این ایمپلنت ها ر جهت درمان بی دندانی بسیار  توصیه می شود. مزایای ایمپلنت کره ای اوستم عبارتند از:

  • این برند برای تولید فیکسچر و اباتمنت های خود از طراحی متفاوتی استفاده می کند.
  • این نوع ایمپلنت ها دارای کانکشن هگز و اکتا هستند و دارای سطح اس ال ای و آر بی ام می باشند.
  • فیکسچر های برند اوستماز سیستم بدون حامل برخوردار هستند و زیبایی دندان ها را افزایش می دهند
  • سیستم های بدون پایه برند اوستم به گونه ای هستند که باید فضای کافی بین دندان بالا و پایین وجود داشته باشد و زمان جراحی کاهش پیدا کند
  • استفاده از این ایمپلنت های کره ای دارای هزینه کم و مناسبی هستند
  • ایمپلنت های کره ای دارای دوام و ماندگاری مناسبی هستند
  • ایمپلنت های کره ای افزایش زیبایی دندان ها و کمک به طبیعی بودن دندان ها می کنند
  • امکان تهیه کردن ایمپلنت های کره ای در ایران راحت است

با تمام این تفاسیر اگر قصد کاشت ایمپلنت های کره ای را دارید بهتر است این برند را مورد بررسی دقیق تری قرار دهید.

هزینه کاشت ایمپلنت های کره ای اوستم

اگر قصد کاشت ایمپلنت را دارید ایمپلنت های کره ای نسبت به برندهای آمریکایی و اروپایی از نظر هزینه کاشت، از قیمت مناسبی برخوردار هستند و از همین جهت استفاده از ایمپلنت های اوستم مقرون به صرفه می باشد. اگر قصد اطلاع از قیمت این ایمپلنت ها را دارید بهتر است در زمانی که قصد درمان دارید با پزشک خود مشورت داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ایمپلنت کره ای، آلمانی، سوئیسی، آمریکایی و … می توانید از صفحه ( https://roshadent.com/%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%be%d9%84%d9%86%d8%aa-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86/ ) دیدن فرمایید.

مراقبت های بعد از کاشت ایمپلنت اوستم

بعد از کاشت ایمپلنت های دندان یکسری مراقبت های طولانی مدت و یکسری مراقبت های کوتاه مدت نیاز است که باید از پزشک خود بخواهید راجع به آنها به شما توضیح دهد.

برخی از این مراقبت ها را در این مطلب برای شما توضیح خواهیم داد. برای مثال پس از کاشت ایمپلنت های دندان نیاز است برخی نکات بهداشتی را رعایت کنید. برای مثال پس از خوردن هر وعده غذایی باید دندان های خود را مسواک بزنید و برای مسواک زدن دندان های خود باید از مسواک هایی با فرچه نرم استفاده کنید زیرا فرچه های سفت و زبر ممکن است به ایمپلنت ها آسیب برساند و یا موجب زخم شدن لثه شما شود که این موضوع ممکن است  به مرور زمان باعث بروز عفونت شود. حتما روزی یک بار از دهان شویه و دوبار از نخ دندان استفاده کنید تا پلاک ها و باکتری های موجود در دهان را از بین ببرید. در صورتی که این پلاک ها افزایش یابند باکتری های داخل دهان میان آنها رشد خواهند کرد و موجب بروز عفونت و بیماری های لثه می شوند. به خاطر بسپارید که بروز عفونت و بیماری های لثه از اصلی ترین عواملی است که موجب شکست کاشت ایمپلنت های دندان می شوند.

از دیگر مواردی که باید رعایت شود تا بتوانید یک عمل کاشت ایمپلنت موفق را تجربه کنید عدم استعمال دخانیات می باشد. اگر سیگار یا مواد تنباکویی را که دارای نیکوتین می باشد مصرف می کنید ۳ ماه قبل از عمل جراحی و حد اقل تا ۶ ماه بعد از عمل باید مصرف آن را کنار بگذارید زیرا مصرف دخانیات به دلیل این که دارای نیکوتین می باشد موجب کاهش تراکم استخوان و جلوگیری از جوش خوردن استخوان با پایه ایمپلنت می شود.  همچنین نیکوتین موجب خشک شدن لثه و بروز عفونت و بیماری های لثه می شود که همانطور که گفتیم به مرور باعث  شکست کاشت ایمپلنت و بروز هزینه های اضافی برای درمان می شوند.

برای انتخاب برند ایمپلنت بهتر است با پزشک خود مشورت نمایید و از ایشان بخواهید تا توضیحی جامع تر راجب برند های کره ای بخصوص برند اوستم به شما بدهد تا بتوانید با آگاهی بیشتر بهترین برند ایمپلنت را برای درمان خود انتخاب کنید.

منبع : ossetem ، Osstem Implant Company Dental Implants