خودتان را برای اقامتی رویایی آماده کنید. مگر چند بار ممکن است فرصتی پیدا شود تا شما بتوانید در بین کوه‌های البرز ساکن شوید یا مثلا بخواهید صبح زود برای یک کوهنوردی دلچسب خودتان را آماده کنید و یا حتی بعد از یک اسکی چالش‌برانگیز بخواهید یک استراحت جانانه هم داشته باشید؟ همه این‌ها احتمال دارد یک بار برای همه ما پیش بیاید. در این مقاله قصد داریم به سراغ یک هتل خاص برویم. بدون شک برایتان لذت بخش است که در پاتوق کوه‌پیمایان و اسکی‌بازان مدتی را بگذرانید؛ یک تجربه منحصربه‌فرد! با ما همراه شوید تا سری به هتل جهانگردی دیزین کرج بزنیم، از آن اطلاعاتی کسب کنیم و امکاناتش را بدانیم.

درباره هتل جهانگردی دیزین

هتل جهانگردی دیزین کرج از هتل‌های خاصی است که در شهر زیبای کرج قرار دارد. همانطورکه می‌دانید شهر کرج مرکز استان البرز بوده و در دسته پرجمعیت‌ترین شهرهای ایران است. هتل جهانگردی دیزین در میان کوه‌های سر به فلک کشیده البرز واقع شده و با آب و هوای بی‌نظیر و امکانات مجهزی که دارد، توانسته فضایی امن و پر از آرامش را برای مسافران این منطقه فراهم کند. این شهر دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی فراوان بوده و بواسطه داشتن آب و هوای بسیار خوب، مسافران متعددی را نه تنها از تهران بلکه از کل کشور به سمت خود جذب می‌کند . آیا می‌دانستید این هتل در نزدیکی پیست دیزین از بزرگترین پیست‌های اسکی ایران قرار گرفته و به همین خاطر هم است که این هتل برای علاقمندان به ورزش مهیج اسکی بسیار آشناست. بدون شک با سفر به شهر زیبای کرج، می‌توانید در این هتل زیبا اقامت کنید و لحظات شیرین و به‌یادماندنی را برای خودتان رغم بزنید.

امکانات هتل جهانگردی دیزین

هتل جهانگردی دیزین کرج با امکانات رفاهی مجهز به خوبی خود را به مسافران شهر کرج ثابت کرده و میزبان اکثر گردشگران این شهر است. رستوران هتل دارای ظرفیت روزانه ۱۴۰ نفر بوده و با انواع متنوع غذاهای خوشمزه و لذیذ به میهمانانش خدمت‌رسانی می‌کند. پارکینگ هتل هم گنجایش۷۰۰ ماشین را داشته و به صورت رایگان در اختیار مسافران عزیز قرار دارد. امکانات ورزشی که این مجموعه بی‌نظیر دارد شامل زمین بازی، بیلیارد، زمین فوتبال، زمین والیبال و صندلی ماساژ می‌شود تا اینگونه اقامت را برای مهمانان خاص‌تر و البته جذاب‌تر کند. البته هتل از فضای سبز، محل مخصوص پیاده روی و کافی شاپ هم برخورداراست. اینگونه مهمانان در زمان اوقات فراغتشان از این امکانات بهره‌مند خواهند شد. از دیگر امکانات هتل که باید به آن اشاره کرد لابی، آسانسور، سالن همایش و… است.

خدمات هتل جهانگردی دیزین

هتل جهانگردی دیزین کرج در عین حال که امکانات  بسیار خوبی دارد، خدمات گسترده‌ای را هم به مهمانانش ارائه می‌دهد. کادر ماهر و کاربلد هتل با روی گشاده و بسیار گرم از مسافران استقبال می‌کنند. تمامی پرسنل به زبان انگلیسی مسلط هستند و به صورت شبانه‌روزی به مهمانان عزیز خدمت‌رسانی می‌کنند. صندوق اماناتی که هتل دارد در اختیار مسافران است و خیال مهمانان را از بابت نگهداری از اشیا باارزش خود راحت می‌کند. هتل جهانگردی دیزین کرج دارای اتاق چمدان هم است. به همین خاطر مسافران این امکان را دارند تا جهت نگهداری از وسایل اضافه خود از آن استفاده کنند. در این هتل خدمات روم سرویس هم  ارائه می‌شود. این امکان برای مهمانان فراهم شده‌است تا در هر ساعتی از شبانه‌روز که تمایل داشتند غذا یا خوراکی مورعلاقه‌شان را سفارش دهند و در اتاق خود صرف کنند. از دیگر خدماتی که هتل دارد می‌توان به داشتن آژانس مسافرتی، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس شبانه روزی، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، فتوکپی، فکس و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی

واحدهای اقامتی هتل جهانگردی دیزین دارای فضایی مدرن و البته آرامش‌بخش است که حس نابی از اقامت را به مهمانانش تقدیم می‌کند. هتل دیزین کرج دو مجموعه مجزا دارد که در سه طبقه بنا شده و از ۱۲۹ باب اتاق برخورداراست که ظرفیت هر تخت آن در مجموع ۳۱۴ می‌شود. انواع واحدهای اقامتی که هتل دارد عبارتنداز اتاق سه تخته هتل یک، اتاق سه تخته هتل دو،  اتاق دوتخته هتل یک، اتاق چهار تخته هتل یک و سوئیت رویال چهار نفره. مهمانان این امکان را دارند تا مطابق با سلیقه و نیازشان یکی را به دلخواه انتخاب نمایند. واحدهای اقامتی هتل جهانگردی دیزین امکانات لازم جهت داشتن یک سفر چندروزه لذت بخش را داراست. برخی از این واحدها دارای بالکن اختصاصی می‌باشند. با داشتن بالکن در اتاق‌ها شما می‌توانید از منظره رو به پیست اسکی لذت ببرید. از جمله امکانات رفاهی که در واحدها قرار داده شده‌است شامل حمام، دمپائی، لوازم بهداشتی، یخچال،تلویزیون، مبلمان، آباژور، کمد لباس، رخت آویز، سیستم اطفا حریق و… می‌شود.

فاصله هتل جهانگردی دیزین تا جاهای دیدنی نزدیک

پیست دیزین

برای اهالی تفریحات زمستانی پیست اسکی دیزین از نام‌های آشناست. دیزین را در ارتفاعات رشته کوه‌های البرز، در فاصله حدود ۷۰ کیلومتری شمال کرج و ۶ کیلومتری ولایت‌رود پیدا می‌کنید؛ البته توجه داشته باشید بخش‌هایی از مجموعه تفریحی رفاهی پیست اسکی دیزین در استان تهران قرار دارد. این مجموعه فرصتی بسیار خوبی برای تجدید قوا، تفریح دوستانه و خانوادگی و بهره‌مندی از هوای پاک کوهستان است. این پیست با برخورداری از امکانات رفاهی و تفریحی عالی، ورزشکاران و گردشگران زیادی را در هر فصلی از سال به سوی خود می‌کشد.

پیست اسکی دیزین علاقمندان را از دود و دم شهر دور می‌کند و در انتهای جاده‌ای کوهستانی، لحظات خوشی را در اکثر روزهای سال برای آن‌ها رقم می‌زند. این مجموعه برای تمام افراد با سلیقه‌ها و مهارت‌های متعدد، سرگرمی‌های بسیاری دارد. چنانچه از طرفداران اسکی یا سرما و برف هم نباشید این منطقه بدون شک با تفریحات تابستانه نظر شما را جلب کند. پیست دیزین را می‌توان اولین، حرفه‌ای‌ترین، مهم‌ترین، بزرگ‌ترین و حتی معروف‌ترین پیست اسکی کشور و خاورمیانه و از جاذبه های گردشگری استان البرز معرفی کرد. این پیست هر سال و در فصل سرما و تابستان از ورزشکاران مسابقات حرفه‌ای و گردشگران داخلی و خارجی میزبانی می‌کند. این مجموعه اولین پیست اسکی در ایران به شمار می‌آید که مورد تایید فدراسیون جهانی اسکی جهت برگزاری مسابقات بین‌المللی است. فاصله هتل جهانگردی دیزین کرج تا پیست دیزین تقریبا ۱۲۰ متر است.

شمشک تهران

شمشک شهری با آب و هوای خوش و سردسیر در شهرستان شمیرانات است که میان کوهستان البرز قرار دارد. این شهر در منطقه رودبار قصران واقع شده و اطراف آن روستاهایی با آب و هوای خوش و ییلاقی به چشم می‌خورند. این منطقه از بهترین تفرجگاه‌های پایتخت محسوب می‌شوند. شمشک پیشتر دهستانی شامل شمشک بالا و شمشک پایین بود؛ با این حال امروزه قسمت‌های زیادی از روستاها و دهستان‌های رودبار قصران نظیر دربندسر، درود، سفیدستان و جیرود باهم ادغام شده‌اند و به‌همراه شمشک بالا و پایین، توانستند شهر شمشک را تشکیل ‌دهند. فاصله هتل جهانگردی دیزین کرج تا شمشک تهران حدود ۱۷ کیلومتر است.

جمع‌بندی

این هتل را می‌توان هتل دیزین استان البرز هم نامید. چون هتل در فاصله‌ هفتاد و پنج کیلومتری کرج واقع شده و برای برنامه‌ریزی کردن یک سفر چندروزه عالی است. طراحی شکیل هتل که از دوران پهلوی به جا مانده در سال ۱۳۹۱ موردبازسازی قرار گرفت و دارای ویژگی‌های بی‌نظیری است. بطورکلی برای داشتن اقامتی خاص و منحصربه‌فرد روی این هتل می‌توانید حساب باز کنید.